10 jaar De Cultuurfabriek: Behind the Scenes

10 oktober 2020 | 11.00 uur en 14.00 uur

Kosten: gratis

Benieuwd naar al die plekjes in De Cultuurfabriek waar je als bezoeker normaal gesproken nooit komt? Ga mee op een tour achter de schermen tijdens het 10-jarige jubileum van De Cultuurfabriek!

Reserveer een gratis plekje | 11.00 uur

Reserveer een gratis plekje | 14.00 uur

Op zaterdag 10 oktober vieren we dat De Cultuurfabriek 10 jaar bestaat. De hele dag kan je komen proeven van al het leuks dat De Cultuurfabriek aanbiedt.

Zo zal er twee keer een gratis Behind the Scenes-tour gegeven worden, waar je op plekjes komt waar bezoekers normaal gesproken niet bij komen. Werp een blik op de bijzondere archieven van Historische Vereniging Oud Veenendaal, kijk mee in het museumdepot, en leer meer over wat er gebeurt met gloednieuwe én eeuwenoude Bibliotheekboeken.

Meedoen aan de tour is gratis, maar we willen je vragen om een plekje te reserveren, zodat we zeker weten dat we tijdens de tour genoeg afstand van elkaar kunnen nemen. De tour gaat van start om 11.00 uur en om 14.00 uur bij de servicebalie op de begane grond.

Lees hier meer over onze activiteiten tijdens het jubileum