BiebBouwers opgelet: bouw een raket in Minecraft!

9 april 2021 t/m 26 april 2021 | Bouw mee in Minecraft | 9-14 jaar

Ben jij tussen de 9 en 14 jaar oud en speel jij graag Minecraft? Dan hebben we een belangrijke challenge voor jou!

De Bibliotheek heeft vlak voor de Internationale Dag van de Ruimtevaart (12 april) een speciale boodschap ontvangen, gericht aan alle BiebBouwers in Veenendaal: aan jou dus!

"BiebBouwers, we have a problem. Hier Edo Musk. Mijn raket stijgt wel op, maar ontploft telkens bij het landen. En als ik op zoek wil gaan naar een nieuwe bewoonbare planeet, zeg maar een aarde 2.0, dan heb ik een goede raket nodig. Helpen jullie mee om een goed ruimtevaartschip in Minecraft te bouwen? Eentje waar ik me niet verveel, vol met bouwmateriaal, planten en dieren. Je kan er nog een prijs mee winnen ook! Ben je tussen de 9 en 14 jaar en woon je in Veenendaal, doe dan mee aan deze wedstrijd!"

Doe mee met deze Minecraft challenge. Schrijf je hieronder gratis in en ontvang de link naar de challenge gratis in jouw mail.

Doe mee met de challenge!

Ben je klaar met bouwen van jouw raket? Stuur dan een filmpje naar jolthof@bibliotheekveenendaal.nl. Geef daarbij je naam, je leeftijd en je woonplaats door. De inzendingen met de beste of mooiste raketten winnen het boek Hadden de Grieken al Raketten? van Govert Schilling!

Ga aan de slag en stuur jouw bouwwerk vóór 26 april naar ons op. Succes!

BiebBouwers: Bouw een raket