Dag van de Minibieb

1 juni 2024 | Minibiebs: Cultuurfabriekjes

Kosten: Gratis | Jeugd

Het is feest! Vier samen met ons de Dag van de Minibieb!

Om te vieren dat het op 1 juni de 'Dag van de Minibieb' is kan je lekker komen stoepkrijten en/of een extra grote Bibi het Biebschaapje kleurplaat komen halen bij onze minibiebs!

We organiseren regelmatig activiteiten bij de minibiebs van Bibliotheek Veenendaal. Kijk op: bibliotheekveenendaal.nl/minibiebs

Dag van de Minibieb

De Dag van de Minibieb wordt dit jaar voor de vierde keer georganiseerd. Je kunt het een klein beetje zien als een Open Huis, maar dan buiten bij een Minibieb. Er worden laagdrempelige activiteiten georganiseerd. Deze Minibiebs staan bij mensen voor het huis. Deze mensen zorgen ervoor dat de Minibiebs altijd goed gevuld blijven.

Het is voor bezoekers de kans om eens kennis te maken met de persoon achter het boekenkastje of juist met elkaar in contact te komen en boeken te ruilen.

Door het hele land zijn er activiteiten bij verschillende Minibiebs. In deze Minibiebs kan iedereen boeken lenen, ruilen en achterlaten. Je hoeft geen lid te zijn van De Bibliotheek. Op de website www.dagvandeminibieb.nl kun je zien welke Minibiebs meedoen.

Meer informatie over de minibiebs van Bibliotheek Veenendaal

De minibiebs zijn mede mogelijk gemaakt door: MAAK en het Prins Bernhard Cultuurfonds.